Tuesday, October 4, 2011

Bus stop paling cantik di dunia

Baca tajuk pon dah boleh agak entri aku pasal ape kann..?
Dah lama aku dapat email pasal benda nie..
Kak Long yang hantar.
Biase laaa... dia suke la hantar email camnie kat aku.
Aku suke gak baca email-email macam nie.
Segar je mata tengok.

Sekadar nak berkongsi dengan pembaca semua..
So, aku publish kat sini.


Italy

Komen aku :-

Comey je kann...
Tapi kalau hujan cane eh?
Kompem kena tempias.
Kan?


California

Komen aku :-

Cantik... Tapi cam errr... terlebih kreatif pulakk..

England

Komen aku :-

Comey sesangat.
Rase cam nak duduk lama-lama kat situ.


Japan

Komen aku :-

Wahhh... 
Kalau hujan kompem tak basah..

Russia

Komen aku :-

Kelakar je kannn...
Macam surau pon ada..
Tapi cam membazir buat menara tu tinggi-tinggi tapi takde guna.
Kos jugak tuuu.. *statement orang kedekut.

France

Komen aku :-

Err.. perlu ke letak kerusi menghadap pantai?


Finland

Komen aku :-

Sorang je yang boleh duduk situ.
Yang lain berdiri kat luar yeee...


Holland

Komen aku :-

Cam rumah orang asli.
Cume aku rase kalau kat Malaysia buat bus stop camni, kompem jadi sarang penagih melepak.

Dubai - air condition

Komen aku :-

Siap ada aircond tuuu...
Kalau bas datang lambat pon aku tak kisah...
Heheheh...

*****************************************

Mana 1 pilihan korang?

Kadang-kadang buat benda cantik tapi tak bergune, sia-sia je kannn...
Dalam banyak-banyak, aku prefer yang kat Dubai tu...
Simple dan mesra pengguna.

Bus stop lain pon cantik-cantik gak tapi cam membazir je...
Ape pendapat korang?


2 comments:

Mimy Hamid said...

dubai jugak...perfect..ada aircond

Girl Girl said...

Hahaha.. kan mimy.. ada air cond.
Bus stop kite pon ada aircond. aircond asap.. hehehe..