Tuesday, August 21, 2012

Sunyi

Salam readers...

Sunyi sepi blog aku sepanjang raya ni kan?
Bizi la katakan....
Hehehe...

Cemana raya korang?
Best tak?
Aku cam tahun-tahun lepas la. Best aje.
Seronok tengok gelagat anak-anak sedara yang berebut kutip duit raya.
Kihkihkih...

Dulu pun aku macam diorang gak.
Sibuk kumpul duit raya.
Bila dah habis raya, pakat compare dengan adik-beradik lain sape yang dapat duit raya banyak.
Biasenya aku la yang dapat paling sikit.
Sebab dah besar kan...
Pastu nak elak malu, aku tambah duit raya dengan duit tabung sendiri.
Hahahah....

Meh aku up 1 gambor raya... :)


Selamat hari raya uollsss....

*Berapa kali dah aku ucap...heheh...

3 comments:

Beautyfull_Maria said...

Selamat Hari Raya dik..enjoice d celebration yeah!

Mimy Hamid said...

selamat hari raya baper kali da ucap..sekali lagi selamat hari raya...heheheh..mood cuti lg keeeee

Jen Jen Izaicun said...

betol2... busy raya ni.. hehehe