Thursday, September 27, 2012

Parody 2 days of mc.. ngeee... :)

Salam readers...
Sorilah lame aku tak update.
Aku tak berapa sihat la lately.
So blog pun jadi tak sihat gak. huhu..

2 hari lepas, aku dapat mc 2 hari.
Itupun sebab tetibe kat opis mata aku gatal dan sakit.
Menggelupur gak la aku duk gosok mata.

Bos aku nampak aku duk gosok-gosok mata...
Dia apelagi, suruh aku amik mc 2 hari.
Aku refuse gak nak mc sebab kije berlambak.

Tapi dah bos pakse, katanya takut berjangkit. 


Terus teringat budak baru nak up yang buat video mc 5 hari tu...
Teruslah aku buat parody...

Siyes aku meluat dengan budak tu.
Makin buruk rupe dia bile buat duck face.
please la... sangat tak sesuai ok..

Aku ni pun nak buat mulut itik panjang-panjang, tak berani.
Sebab aku tau memang buruk rupe.
Nak-nak bile dah kertu macam ni kan...
Ntah sape la yang reka pose mulut itik nih.

Eh, hari ni pun aku sambung mc.
Demam plak. Pakej sekali dengan batuk.
Paling teruk, semalam aku batuk tak henti-henti sampai nak tido pon tak selesa.
Menangis jugak la... ai kan manje. huhu...

Pagi tadi pegi klinik siap kena cucuk.
Doktor nak check kot-kot aku ade sakit lain sebab demam aku on off sejak seminggu.
Malam-malam pulak aku ada semput.
Haihh.. banyak sungguh penyakit aku ni.

Ok la. 
Aku nak rehat jap. 
kejap lagi nak mkan nasi n pastu makan ubat n rehat.

2 comments:

Jen Jen Izaicun said...

hope cepat sembuh yea...

Girl Girl said...

Jen jen : amin.. terima kasih