Monday, October 29, 2012

Beban

Salam readers...

Pagi ni 'atmosfera' kat sini totally berubah.
Tak macam dulu..
'Cuaca' kat sini tersangatlah mendung.... macam menunggu kilat petir je.
Kalau dulu, hujan...panas...hujan...panas...
Sekarang ni...ribut banjir adalah perkara biase.

Aku dah sesak dada menghitung masa.
Rasa serabut...stress...
Aku memang tak suke berada dalam keadaan macam ni.
Senak otak beb!
Rase macam nak lari tapi kemana??

Dah tatau nak cakap cemana...
Diluahkan pun langsung tak meringankan beban kat kepala ni.
Makin lama makin berat aku rasa beban yang ditanggung..

Maaflah andai korang tak paham entri ni.
Hanya yang berkenaan sahaja akan faham.

Aku dah penat!

No comments: