Friday, February 8, 2013

Ika tawen :)

Salam readers...

1st of all, aku nak ucapkan Selamat Pengantin Baru, Ika.
Semoga rumahtangga kekal bahagia hingga ke syurga.
Bercintalah selalu ye. :)

Kadang-kadang jodoh ni kita takleh duga.
Ada orang kenal lama-lama, barulah sampai jodoh.
Ada orang kenal sekejap je, paaaappp.... terus kawin.
Semua ni kerja Tuhan kan?
DIAlah sebaik-baik perancang.

As a officemate, Ika ada menjemput aku untuk attend resepsi wedding dia pada 26 Jan 2013.
Kebetulan pulak hari tu FZ free sebab kelas dia takde.
Biasenye hari Sabtu, FZ mengajar swim kat Damansara.


On the way ke majlis tu, aku dan FZ tersesat.
FZ la yang salah jalan.
Tetibe je dia buat U-turn.
Aku kan tak tahu jalan.
So, diamkan je la mase dia buat U-turn tu.
Tetibe je dia tanya, "Eh, apesal lak abang buat U-turn nih?"
Laaa... dia yang buat u-turn, lagii nak tanya aku.
Cuak gak la aku sebab kitorang ni tak tahu sangat area Cheras.


Masuk kampung tu, kuar kampung ni... akhirnya jumpa jugak tempat dituju.
Macam-macam kampung kitorang redah.
Kampung cina.... jalan mati la..
Hahaha...
Demi majlis resepsi Ika kannn...
Huhu!


Tengah-tengah sesat tu, sempat lagi amik gambar.
Hehehe...


Inilah pengantinnya...
Ika dan Aliff.


Bergambar kenangan dengan pengantin.
Berebut-rebut okeh nak amik gambar.
FZ pulak malu-malu je nak naik pentas.
Dah kena paksa, barulah terhegeh-hegeh nak naik.
Hihihihi....


Pengantin lama vs pengantin baru.
Eceehhhhh....
Bergaya sungguh Kak Shidah hari tu.
Patutlah Abang Zul sayang sangat. :)


Aku dan FZ pun nak jugak bergambar dengan pengantin.
Amik berkat la katakan... ngeeeeee....


Blur plak gambar.

Btw, thanks Ika sebab jemput aku dan FZ ke majlis ko.
Serius ko nampak cantik hari tu.
Makanan best, pelamin pun cantik...
Memang perfect la!

Lepas pegi wedding Ika, aku dan FZ singgah pulak ke satu tempat.
Kat mana??
Tunggu next entri ye.... :)

No comments: