Tuesday, September 17, 2013

Celcom yang pfftttt!!!

Salam readers...

Aku memang pengguna tegar line celcom.
Phone aku line celcom.
Broadband aku pun guna line celcom.
Hoihhh, aku ni dikire penyumbang besar keuntungan celcom tau!
Kahkahkah... ok, tak klaka.

Hari Malaysia tahun ni bermula dengan sangat buruk!
Seriously!
Ni semua salah celcom.
Inikah balasanmu terhadap orang yang berjasa kepadamu, wahai celcom??

Start dari tengah malam sampai lah ke awal pagi, aku tak boleh tido sebab hp aku asik la berbunyi.
Setiap 3 minit aku akan dapat mesej dari nombor 2888.
SETIAP 3 MINIT!!!
Nak je aku off kan phone tapi risau pulak kot-kot nanti ada emergency call.

16 September, awal-awal pagi aku dah call customer careline celcom.
Dah puas maki hamun semua.
Sorry laaa... tapi kepantangan aku kot kalau ada yang kacau aku tido.
2kali aku call, tapi masalah tak settle-settle.
Serius aku rasa nak bagi saman je kat Celcom.

Masuk hari ni dah 2 hari masalah berlarutan.
Tak settle jugak.
Aku baru je call CSC tadi.
Katanya memo baru mengatakan masalah dijangka selesai jam 4 petang.
DIJANGKA.... BUKAN CONFIRM!

Aku dah naik fedup dah dengar ringtone phone ni.
Rasa macam dah nak termuntah dah.
Tapi nak buat cemana, nak silent kan tak boleh.
Nak off lagiii laa tak boleh.
Dengarkan je laa...
Nak-nak aku divert nombor ofis ke henset.

Geram, sakit hati.....
Haihh laaa... bila la Celcom nak baiki sistem dia ni...
Dah bosan dah...

@#$%^%$&*(^#@!!!!!!





No comments: