Monday, September 23, 2013

Dia pencuri

Salam readers...

Bukan niat untuk mengaibkan tapi hanya memberi amaran.
Takut kalau-kalau ada yang tertipu lagi.


Aku share benda ni dalam FB.
Itupun sebab aku nampak benda ni kat page kenalan dalam FB aku.
Kenalan aku tu hampir kena tipu dengan pompuan ini.

Dan aku bukak laman web ibilik.com

Kalau sesape yang memang follow blog aku dari dulu memang tahu siapa pompuan dalam gambar tu.
Pompuan ni nama Nurainie abd ghanie.
Orang panggil dia Ain atau Aini.
Ada 2 orang anak kecik nama Hawa dan Adam.

Aku rasa dia ni terdesak.
Sebab tu dia sanggup tipu orang.
Aku dapat tahu dari guard yang dia dah lama berpindah keluar dari vista.
Mungkin dia tahu ramai orang tengah cari dia.

Orang zaman sekarang kan...
Macam-macam cara orang akan buat untuk hidup mewah.
Tipu orang sana-sini.
Songlap duit orang. Pastu bagi anak-anak makan tanpa rasa bersalah.
Tak fikir dosa langsung....
Haiiihhh, manusia...manusia....


4 comments:

Abil Fikri Ahmad said...

Kenapa la nak menipu gitu..?

Diana Aziz said...

xthu la abg abil... Dia ni ex housemate sy dulu. Tp sbb dia bt hal dlm rmh, sy srh dia pindah. Dia ni teruk. Skandal sana sini... Hmmm....

Mimy Hamid said...

ada hikmah gak ko surh dia pindah nana..

Diana Aziz said...

Ye mimy... ada hikmah.. nasib baik aritu dia x geledah bilik nana curi apa2.. klu dia geledah, nampak benor nak cari psl..