Wednesday, September 11, 2013

Gambar itu

Salam readers...

Tadi aku ada berjumpa dengan geng-geng secretary yang sama berkursus dengan aku beberapa bulan lepas.
Dah lama kot tak jumpa diorang.
Biasenye terserempak kat food court, lobby opis..... dan lately ade jugak la terserempak masa jamuan hari raya unit.

Tadi ada yang menegur,

"Weh, Diana! Gambar ko dalam FB tu macam Toh Puan..."

Aku dah macam, hah???
Tergelak aku dengan diorang ni. 
Ade-ade je tau. Hahahaha....


Inilah gambar itu....

Wahhh....... Toh Puan ke? Hahahah....
Perasan disitu.

Tapi memang selalu pun orang cakap cenggitu kat aku.
Tengok aje la komen-komen kat FB tu.
Semua cakap mak datin la.... toh puan la...
Amboihhh, verangan sangat kan.

Sekarang ni aku baru pangkat Cik Puan.
Belum ada lagi Datuk ke, Tan Sri ke yang datang meminang aku.
Kalau ada nanti, aku terus kawin.
Boleh la impian nak jadi Toh Puan tu tercapai...
Hahahaha.... gurau jekk...
Ku sedar siapa diri ini.... hanya ikan bilis yang tak dipandang....
Jangan nak berangan ye, Diana!



4 comments:

Mimy Hamid said...

mmg style pic ni takkan aku pun menjejak stail gitu ye dak

Diana Aziz said...

Hahahha... mane gambar tu, mimy? Tak tayang pon...

Reena Kamarudin said...

amin. saya doakan awak jadi datin hehehe bolehlah saya tumpang sekaki buat rambut kepuk-kepuk

Diana Aziz said...

Hahahah.... ade2 je awk ni tau @reena kamaruddin... x tbayang kita buat rmbut kepuk2... hahaha