Wednesday, October 16, 2013

Awal

Salam readers...

Tajuk tu takde kena mengena dengan scha-awal yang very the p*y* tu ye...

Aku just nak bagitahu aku dah sampai opis!
Awal dari biase la aku sampai hari ni.
Dah macam satu kejayaan besar lak sampai opis awal.
Hahaha... jakun sungguh!

Biasenya aku bertolak kuar dari rumah kul 7.50-8.00 pagi camtu.
Ate rumah dekat benor dengan tempat kije kan...
Pastu ada driver lak tu... Beli tiket je 70sen pastu tunggu driver sampai dalam 2-3minit.
Pastu tak sampai 2 minit dah sampai opis.
Takyah dah fikir pasal parking opis yang selalu full tu.

Aku datang awal ni pun bersebab.
Kena buat kerja berlambak.
Waaaaa.... matik laaa...
Meeting kul 10pagi. Fail pun tak distribute lagi.
Last week nak hantar, tengok-tengok sume orang dah balik.
Mood raya katanye.
Sume orang balik sharp kul 5.
Takpelah. Nak buat cane kan...

Ok la... aku dah nak start buat kije ni.
Ada masa, aku up entri lagi ye.
Chow cincau!

:)

No comments: