Wednesday, October 23, 2013

Check up

Salam readers..

Ni entri auto-publish.
Hari ni aku EL sebab nak pergi HKL.
Just nak buat check up.
Check up ape?
Ha, korang jangan nak speku lebih-lebih eh...
Aku tak pregnant ye...
Belum kahwin mana boleh pregnant.
Haiippp... piat bontot comel tu kang!

Aku just nak buat check up biasa.
Aritu dah pergi klinik panel kat opis.
Tapi rasa cam tak puas hati je dengan result dia.
So, kita pergi for the second option.
Mana tahu lain doktor, lain result dia..

Yela, doktor sekarang bukannya nak check betul-betul.
Dengar kita mengadu sakit itu ini, pastu check sikit-sikit je, pastu terus bagi ubat.
Kali ni aku tak puas hati sebab aku sakit lain, doktor bagi ubat lain.
Pfftttt!!
Ya, walaupun history family aku takde penyakit ni but who knows...
Zaman sekarang banyak penyakit pelik-pelik yang datang.
Tak kira dah ada family history ke ape..

But, don't worry kengkawan semua.
Nothing serious pun.
Aku just sakit biase je.
Aku still boleh gelak-gelak, gurau senda, usik hantu-hantu dengan housemate...
Paling penting, selera makan tetap mencanak naik.
Hehehe...

Tolong doakan aku semoga esok dan hari mendatang aku masih boleh bernafas dengan baik dan penyakit aku sembuh.
Amin... (*_*)v


2 comments:

Mimy Hamid said...

so apa doc ckp nana...amik neb tak

diana aziz said...

X amik neb pon. sb tu nana pergi HKL plak..