Thursday, October 31, 2013

Khamis

Salam readers...

Selamat pagi!
Just short update pagi ni.
Kot-kot la tetibe nanti aku busy pulak.
Dah namanya secretary kan.
Busy tak kire masa.


Ootd - outfit of the day.

Amboihhh orang-orang opis aku kemain puji.
Yela, diorang jarang tengok aku pakai seluar pergi opis.
Nak harap hari Jumaat je la sebab boleh pakai casual.
Kalau hari-hari biasa, memang aku lebih suka pakai baju kurung.
Jati diri orang Ganu masih tak hilang lagi dari diri aku nih... gituuuu...
Poyoss sangat kann..

Jom kita mulakan kerja dengan aura yang positif.
Hari ni dah hari Khamis.
Esok Jumaat.
Lusa Sabtu, tulat Ahad, pastu Isnin opis tutup, Selasa pun cuti lagi sebab Awal Muharram.
Yeayyy!! Cuti 4 hari direct.
Bolehlah rehat puas-puas!
Yuhuuuuuu!!!

2 comments:

Mimy Hamid said...

tu ar pasal ada style

diana aziz said...

x jugak mimy... benda yg jarang orang tgk, sbb tu diorg puji. hehe