Tuesday, December 24, 2013

Esok cuti!!

Salam readers...

Seronok lerr tu memasing sebab esok cuti kann...
Ape plan korang?
Yang ada family, mesti plan nak keluar bersama-sama family kann..
Bawak anak-anak kuar jenjalan...
Yang bujang, maybe ada hal tersendiri.

Kalau aku, aku tatau lagi nak buat ape.
Maybe duk rumah, maybe kuar dengan FZ...
Entahh... sebab esok FZ kije jugak sampai petang...
Hoihh... tensi mak!
Asik kije jeee...

Sejak dia dah bertukar ke Bangsar ni, jadual dia dah berubah.
Dah tak cater lagi dengan jadual aku.
Tapi hari Sabtu memang wajib keluar.
Tak kisah la pergi mana-mana pun.

Tapi aku duk terfikir jugakk...
Esok nak pergi mane ehhh??
Mane tempat best eh??
Aku ingat nak massage. Badan dah sakit-sakit sangat nih.
Nak-nak bahagian pinggang.
Bisa je rase.
Ni semua sebab tilam sebab dah mendap sikit.
Posisi tidur jadi tak kena...
Sebab tu sakit pinggang tuu...

Esok ingat nak masak jugakk...
Lauk dah beli last weken.
Search google la nanti nak masak ape dengan lauk yang ada tu.
Sesekali jadi mak jemah duk dapur, takde salahnya kann...
Nanti kot dah kawin takde la kekok nak bagi laki makan.

Eh, mengomel banyak pulak aku petang-petang hari ni...
Aku sebenarnya tengah tunggu FZ datang pick up.
Tak sampai-sampai pun lagi.
Jap lagi singgah kedai roti beli roti 2-3 jenis buat alas perut.
Hari ni aku puasa.
FZ pulak kerja.
So nanti time berbuka makan la roti dulu.
Bila dia dah settle kije, barulah pergi makan kat kedai makan Yusof Tomyam tu.
Dah lama tak makan kat situ...
Rindu tomyam dia.
Nyumssss....!

Babai korang....
Esok takde entri.
Cuti kannn....
Tunggu Khamis ni. Awal-awal lagi akan ku update.

Salam dan selamat bercuti!
Ho.... ho...hoo!!!

2 comments:

Mimy Hamid said...

mimi cuti tiap isnin nana...heheh

diana aziz said...

Untung laaa... waaaa.... jelesnye!!