Wednesday, May 28, 2014

Makan seafood di The Manhattan Fish Market

Salam readers...

Buat sekalian kalinya, aku teringin sangat nak makan seafood.
Nak pergi Klang, jauh benor.
Mr. Driver malas nak drive jauh-jauh bawak mem besor ni.
Dan seperti biase, Mr.Driver akan bawak aku pergi makan di The Manhattan Fish Market (TMFM).
Makanan kat sini memang tak pernah buat aku muak.


My Mr. Driver aka buah hati aka FZ. hehe


FZ cakap baju aku ni liplapliplap macam Michael Jackson.
Hoihh... ni jubah ok.
MJ mane de pakai jubah!
Saje je nak ngutuk ai kann!


Muka layu sebab penat sangat melayan karenah makwe yang banyak karenah.


Inilah makwe yang banyak karenah itteww..
Hehehe...


Api...api...api...
Kitorang order Flaming seafood platter.
Sebab tu ada flame camni.
Set yang ni memang jadi kegemaran aku sebab murah dan banyak.


Ada udang, ada calamari, ada mussels, ada ikangg, ada chips.
Dan paling penting ada nasi yang sedap itu.
Kongsi 2 orang untuk 1 set ni.
Memang sangat kenyang!



No comments: