Monday, September 29, 2014

Boring

Salam readers...

Hello.. hello... hello.....
Rindu kite tak?? 
Ape?? Tak rindu? Tak rindu takpe..
Haku merajuk la macam ni...

Merajuk merajuk pon tetap aku nak update.
Currently aku kat dalam ballroom attending a boring class.
Semalam 12 jam duk dalam kelas.
Sehari suntuk uollss!!
Naik kematu bontot aku duduk atas kerusi.
Aku rasa macam nak mengamuk dengan organizer.
Seriously macam tak consider langsung dengan orang lain.
Aku yang tengah PP ni dah naik sakit pinggang.
Dah la tak selesa nak tukar pad bagai...
Cam bahabsss sangat!
Langsung tak bagi ruang untuk participant beristirehat.
Dah la tak ikut schedule.

Sepatutnya kelas habis pukul 5.
Last last drag sampai pukul 6:30petang.
Time tu barulah boleh check in bilik.
Tak sempat nak rehat pon, kena gosok baju & susun barang. 
Mandi-mandi dan bersiap.
Lepas maghrib dah kena turun bawah pergi dinner.
After dinner ada kelas yang sama lagi sampai pukul 11 malam.
Tapi drag jugak sampai pukul 11:30 malam.
Balik bilik, ape lagi...... cuci muka, terus berkuak lentang atas katil la.
Penat gile kot.
Cam sial je jadual.
Baik takyah attend teambuilding kalau macam ni.
Baik aku duk opis kije cam biase.
At least dapat balik on time kul 5:30 petang.
Takde la penat sampai macam ni sekali.

Hari ni katanya kelas habis pukul 1 tengahari.
Aku nak tengok je kot-kot dia drag lagi.
Organizer buat diam je kalau kelas ni drag.
Langsung tak ikut schedule.
Aku ni dah la tak cukup rehat & tidur.
Kang ada yang mengamuk nanti.

Aku bukan nak komplen sangat.
Tapi agak-agak la buat program macam ni.
Tak attend, wajib attend katanya.
Nak tak nak kena join jugak. 

Unit lain buat program happening je.
Takde pun stress.
Kalau unit aku buat, hmmm..... makin darah tinggi aku dibuatnya ade la..

Bosan!

1 comment:

Mimy Hamid said...

ala bosan ke..bilik thistle cana