Tuesday, October 14, 2014

Dan sekali lagi..Tony Romas... :D

Salam readers...

Matikk laa lepas ni orang panggil aku duta Tony Romas pulakk..
Dulu ade yang panggil aku duta MV. hahah...
Ape-ape je la dik non...
Aku memang suka makan kat Tony Romas..
Kitorang pergi 2 Oktober lepas.
Ni kes FZ pulak yang mengidam nak try lamb ribs pulak.
Dalam entri lepas aku yang mengidam nak makan shrimp pasta.

Maka sekali lagi kami jejakkan kaki ke Tony Romas MV.


Citer lain, lately aku malas dah nak ber shawl shawl bagai.
Malas nak lilit-lilit sume...
Sekarang ni aku pakai bawal plain je.
Selesa pun selesa. Dah la murah.
Kalau beli borong, buleh dapat RM4.50 je sehelai.
Beli banyak-banyak kaler..
Aku pulak banyak baju kaler hitam. So boleh masuk semua kaler tudung.
Dah takyah pikir dah nak matching matching kaler.
Kalau tak matching pon, lantak.
Pedulik ape aku kann... Hahaha...

Sebegitu pemalas aku sekarang ni. Hihi..


Ni orang yang mengidam nak makan lamb ribs.
Kemain sekarang ni dah jadi tekak omputih mengalahkan aku.


Waiter kata ni compulsory bread...
Makan tak makan, memang kena bayar....
Hoihhh, untung laaa berniaga camni.
Tapi aku dan FZ tak suka sangat roti ni.
Ntah, keras semacam jekkk.... ke aku yang tak reti makan? huhu..
Tatau la ape namanye ni.
Jenis-jenis roti memang aku fail.


Wahhhh... artistik sangat gambar yang FZ snap ni......
Sabo je la aku... T___T


Sebelum snap :-

Aku : Jap..jap bang... jangan snap lagi...
FZ : La... kenapa lak?
Aku : Nak tarik napas jap bagi perut kempis.....
FZ : Pffftttt!!

Hasilnya... kalau dah perut buncit tu, tahan napas cemana pon tetap akan nampak buncitnya..
T___T


Yang ni memang pandai sorokkan perut buncit dia...
Ok la tu, sama-sama buncit kan.. hihi...


Ni la menu yang diidam-idamkan FZ....
Aku tengok pon dah terliur dah ni...

Lamb ribs with beef medallions, mashed potato and steam broccoli.
Dap..dappp..dapppp!!!


Letak gambar 2 kali... hihi...
Lamb ribs rupanya lagiiiiiii berganda-ganda sedappnya dari beef ribs!
Hoihhh, teringin nak makan ni....
Serius sangat sedap...
Regenye pon lagi mahal dari beef ribs.

Tapi tak kisah laaa......
Yang penting sedapp!!


Macam biase, favvy aku.
Shrimp scampi pasta...
Acu korang kire berapa ekor udang ade kat situ.....


Collage pics kami...

Aku teringin lagi nak makan kat sini tapi biarlah dulu...
Tunggu gaji bulan depan ke...
Lagipun dengar kata parent aku nak datang time Deepavali nanti.
Diorang datang, banyak sikit duit aku kena kuar.
Tapi tatau la jadi ke tak diorang nak datang.
Biasenya last minit baru aku tahu..





1 comment:

Emynz said...

roti tu baguette , dapat kat intan abis dia makan sorang , si hantu roti. aku paling suke ceaser salad dia. da best ar berbanding chilies ke dome . nyum nyum nyum