Monday, October 13, 2014

Tony Romas lagiii...

Salam readers..

Kisah 9 September lepas, aku baru je nak update.
Banyak lagi citer tertangguh.
Nanti aku update satu-satu eh...
Lately nak menaip tuu rase malassss je.

Tetibe aku teringin nak makan shrimp pasta kat Tony Romas.
Hoihhh... sedapppp pasta dia.
Tak muak aku makan.
Aku boleh habiskan 1 pinggan walaupun portion dia tu besar & banyak...
Nampak sangat perut aku tu besauuu... T___T

Lepas FZ habis waktu kije, dia bawak la gelpren dia yang ngengada ni pergi MV.
Itu je yang dekat pon dengan rumah aku.
Nak pergi jauh-jauh memang tak kuasa la kan...
Dah la dah malam.
Kan kedai tutup pulak.

Malam-malam senang sikit nak dapat parking kat MV.
Acu kalau pergi time lunch, memang bertuah sangat la dapat parking.

\
Muke budak teruja nak makan pasta.
Abaikan perutku yang dah macam mengandung 5 bulan itteww! T___T


Dah sampai Tony Romas!
Sementara makanan di order tu sampai, kite snap snap dulu.


Abam FZ ni pun lapar jugak.
Orang baru balik dari kerja la katakan.


Lagi gambar tuan tanah.
Ya ALLAH, bambam nye haku!


Bambam tak bambam...
Yang penting, makan.
Kang kena gastrik, sape yang susah...?
Abam FZ jugak yang susahh...
Susah sebab kena bawak aku pergi hospital. Hihi...

Shrimp scampi pasta.
My favvy!!
Sangat sedap dan bagi aku memang tak muak.
Shrimp pun banyak.
Aritu aku kire ade la dalam 16 ekor...
Wahhh.... best best bestt!!


Yang ni kitorang makan kongsi-kongsi.
Medallions & beef ribs with coleslaw and baked potato.
Aku takleh makan langsung baked potato tapi FZ relax je telan...

Ribs tuuuu ya ALLAH.....sedappnye!!!
Telan ailio dah aku ni... Slurrpppp!!


Total sume....
Jangan terkejut dengan harga tuu....
Sebenarnya berbaloi sebab portion besar-besar.
Sedap pulak tu...

Kalau portion kecik & tak sedap, itu barulah namanya mahal.

Dah makan, puas hati....
Pastu bile timbang je nanges sebab berat badan naik... T___T




No comments: