Monday, November 17, 2014

Blog celen 9 : 5 lelaki yang menarik perhatian anda

Salam readers...


Ni kalau FZ baca ni kompem meraung-raung sebab dia dah ada competitor.
Hihii...
Memang ada la lelaki yang menarik perhatian aku.
Tapi takde la sampai jatuh cinta ke ape.
Sekadar admire je. Hihi.

1. Jejaka yang bernama Aziz @ Azmi Ahmad.


Lelaki yang paling aku sayang, cinta, kasih....
Daddy aku!
Dialah segala-galanya.
Apa je yang dia buat, semuanya menarik perhatian aku.
Sampaikan ape yang dia buat, aku pun nak buat jugak.
Dia jadi pegawai HR, aku pun nak jadi jugak tapi tak kesampaian sebab tetibe je aku jadi secretary.
Ingat lagi masa apply degree.
Aku just apply degree in HR. 2 kali apply tak dapat.
Asik dapat marketing je.
Terus ku tak sambung.

2. Fauzi



Currently dia yang menarik perhatian aku selepas daddy.
Walaupun dia ni menyakitkan hati, bacin, tapi dia tetap aku sayang.
Hahahah... sila jangan muntoh ye.
Tapi kan, dia la yang banyak menjaga aku selama aku berada di KL ni.
Jaga makan minum, sakit pening..
Hanya orang terdekat je yang tahu kenapa aku dengan dia masih tak bersatu sampai sekarang. T___T

3. Jang Dong Gun


Ke-hensem-an dia memang buat aku cair!
First time tengok dia berlakon masa drama All about eve.
Watak dia very the romantic. 
Sekarang dia dah kawin dah pon... Wife dia pun cantik jugak.
Sesuai laa.......... *nanges!


4. Arjun Rampal


Antara pelakon lelaki terhensem di India...
Amboiii Diana! Yang hensem-hensem je ko minat kannn...

Hahaha...
Haruslah wehhh...
Dia ni kalau berlakon watak romantik ke, curang ke, baik ke, jahat ke.. fulamakkk menjadi beb!
Suara dia jantan sangat uollsss!
Terpikat mak!!

5. Johnny Deep


Yang ni kalau korang tak kenal jugak tatau la nak cakap ape...
Semua lakonan dia aku suka.
Best kot movie movie yang dia lakonkan.
Aku rasa kebanyakkan movie yang dia lakonkan adalah box office.

Dia juga sangatlah hensem!!
Suke sangat tengok bile dia contengkan muka dia dengan make up.
Antara movie yang aku suke, Charlie & the chocolate factory, Edward Scissorhands dan Sleepy Hollows.







1 comment:

Beautyfull_Maria said...

xper Dik, klu mmg da tersurat dia jodoh adik Insyaallah...mcm akak,16 tahun bercinta akhirnya bsatu jgk...doa mohon yg tbaik...