Thursday, November 13, 2014

Happy birthday to me!

Salam readers...


Mementang la minat kek coklat, terus letak gambor kek coklat.
Ngeeeeee......

Today I'm turning 29 years old!
Wooaahhhh!!!
Iolss dah tua laaa..... lagi setahun akan masuk 3 series!!
Cepat betul masa berlalu. T___T

Apapun, sepanjang 29 tahun aku hidup, aku rasa aku boleh berbangga dengan apa yang aku ada sekarang.
Terima kasih Ya ALLAH kerana memurahkan rezeki aku, memanjangkan umurku dan memberi kebahagiaan kepadaku...

Syukur jugak kerana aku mempunyai keluarga yang sayangkan aku, dikelilingi oleh teman & kawan-kawan yang baik-baik.
Without them, mesti hidup aku tak happy.

Since pukul 12 tengah malam semalam, FB dan whatsapp aku tak henti-henti terima wish dari keluarga & kengkawan.
Aku pulak tido awal, pukul 9 dah berkuak lentang atas katil tu.
By the time pukul 12 je, terus terjaga sebab dengar bunyi henset.
Orang pertama yang hantar mesej adalah daddy...
Anakanda anakanda bagai... hahaha...

Terima kasih kepada yang wish birthday kat aku tak kire la dalam FB ke, whatsapp ke, wechat ke....
Aku appreciate sangat!

Thanks semua!
Love u!

6 comments:

Beautyfull_Maria said...

Happy Birthday Dik...Semoga apa dihajati akan ditunaikan & dpermudahkan segalanya di dunia juga di akhirat kelak...

azlina aliuddin said...

Happy birthday dear sweet Nana,
Moga bertambah bahagia disamping yg tersayang, dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur dan senantiasa diberkati Allah SWT.

Mimy Hamid said...

happy birthday diana.....semoga dipermudahkan segala urusan....amin...muah ciked

diana aziz said...

Sis beautyfull_Maria : tq sis! Sorry hari tu takleh attend wedding... takde kenderaan... T__T

diana aziz said...

Kak ina : Tq kak ina yang cantik... amin... :)

diana aziz said...

Mimy : Tq mimy!muah to u too! :)