Monday, December 1, 2014

Blog Celen 13 : 5 blog kegemaran

Salam readers...



Aku suka cara penulisan dia.
Sangat-sangat-sangat suka.
Sebab dia sempoi.
Dalam sempoi dia tu, ada ayat yang kelakar buat aku tergelak-gelak sorang.

Aku dan dia banyak persamaan.
Benda yang suka, benda yang tak suka. Hihi...
Cuma 1 je perbezaan kami. Dia minat fynnjamal. Aku tak minat langsung. Muahahaha..
Kenal melalui blog, pastu melarat kat FB, insta.
Pastu tukar-tukar nombor phone.
Whatsapp... amboiii.. makin rapat ler pulak.. kikiki..


Kawan yang paling rapat dengan aku kat opis.
Selalunya jumpa time lunch.
Dia akan datang opis aku lepak-lepak..
Opis aku kan tenang sikit, takde orang sangat...
Nak sembang kuat-kuat pun boleh.

Dia ni dah femes dahh sekarang.
Padahal kitorang sama-sama buat blog tahun 2008.
Setahu aku dia ada blog dah lama, tapi tak aktif sangat.
Then aku cakap nak aktif blog, pastu kitorang buat sama-sama.

Bahasa dia pun sempoi.
Tak formal sangat macam blog aku ni.
Entri dia pun best-best.
Sebab tu dia cepat femes.... hihi...


Blog retisss yang paling aku suka sebab friendly user compared to blog retis yang lain.
Takyah nak tekan-tekan tab lain kalau nak tengok gambar.
Bagi aku blog dia takde lah berat sangat.
Paling best baca komen-komen orang.
Ramai yang keji kat dalam komen tu... tapi ku tetap suka baca.. haha


Blog ni pun sempoi.
Bahasanya kadang-kadang agak kelucahan tapi kelakar. hahah...
Aku ni silent reader je.
Tak pernah komen pun kat blog ni.

Entri-entri yang dikarang Kak Di biasanya panjang-panjang.
Bila agak-agak aku dah betul-betul free barulah aku baca.
Husband Kak Di ni orang Ganu.
Sangat kelakar bila Kak Di terpinga-pinga dengar laki dia speaking Ganu.
Hahaha...


Blogger femes yang sangat selamba dan blur.
Suka travel dan memasak dengan cara yang senang.
Macam blog Kak Di, aku pun silent reader jugak untuk blog ni.
Pernah komen sekali je kot.
Pastu dah tak komen dah.

Kak Filla ni kadang-kadang loyar buruk jugak.
Dapat pulak laki jenis tak romantik... selalu dia nyampah dengan laki dia sebab tak sependapat.
But still aku tengok diorang ni sweet sangat...
Hehehe... kepochi sungguh dengan rumahtangga orang nih!


---------------------------------------------------------------------------------

Ni antara 5 blog yang aku gemorrr sangat baca.
Setiap hari mesti bukak walaupun tak hapdate.
Blog lain pun aku baca jugak.
Tapi dah namanya celen 5 blog kegemaran.
Aku letak 5 je laaa...


1 comment:

Reena Kamarudin said...

huwaaa terharunya. terima kasih awak. walaupun dah jarang update. saya pun suka gilaa baca blog awak. btw, saya tak suka fynn jamal. haha. cuma suka pada anak dia saja, cute. dan saya suka certain tulisan dia yang kadang-kadang inspire me much hehe.