Wednesday, January 7, 2015

Lagu kegemaran..

Salam readers....

Semua orang ada lagu kegemaran kann...
Sama jugak macam Kekna.
Sekarang ni tatau la kenapa Kekna asikkk laaa duk humming lagu Lara Lagi nyanyian Adira.
Best ohhh lagu ni.
Rasanya kalau karok kat RedBox lagu ni takde dalam list kot.

Korang search laa lagu ni dalam youtube ye.
Lagu ni macam dukalara sikit...
Tajuk pun Lara Lagi... paham-paham aje la ye..
Hahaha...

Kekna ni sampai dah hafal ok lagu ni.
Takyah dah nak sibok-sibok search dalam internet tengok lirik.
Lagu ni adalah salah satu lagu tema dalam filem Ombak Rindu.
Antara filem Melayu yang Kekna tengok kat wayang dengan... sape lagi kan kalau bukan FZ.
Best ok filem ni...
Tayang patploh kali dalam Astro pun, tetap Kekna tengok lagi dan lagi dan lagi...
Hahah... Astro kan suka tayang citer sama ulang-ulang kali.
______________________________________________________

Lara Lagi - Adira

Hanya sampai disini saja
Kisah cinta kita berdua
Tiada daya selamanya
Terhenti disini

Biar ku pujuk hati ini
Merawat rindu ku sendiri
Setelah aku kau lukai
Sedangkan kau tahu.....

chorus:

Kasih aku hanyalah untukmu
Tiada lain dalam diriku
Takkan berubah walau dipisah laut biru.....

Cinta aku hanyalah untukmu
Tak pernah goyah tak pernah jemu
Takkan terpadam dalam hatiku
Ia milikmu.... percayalah...

Mungkin sudah suratan kita..
Terpisah sebegini saja..
Pasti di suatu hari nanti
Ku jejak bahagia.....


No comments: