Wednesday, April 22, 2015

Dinner @ Tony Romas Mid Valley

Salam readers...

Citer ni pun dah berkurun lamanya...
Begitu laaa kan bile kemalasan melanda... Kekeke...
Sekarang nak menaip pun malassss...


Ok, kite tepek gambar tuan rumah dulu...
Makin chubby pulak diri ini.
Huhuhu....

Dah tahu chubby, tapi still ikut selera tekak.
Tekak nak makan nasik, terus makan nasik.
Tak reti langsung nak diet. Huhu...
Aritu tekak nak makan Tony Romas, makan jejaklah kaki ke Tony Romas Mid Valley.


Ni pilihan dia... :)
Sebab tetibe dia pun nak makan ribs.
Makan la sensorang... Habis pulak tu.


Yang ni Kekna punya...
Fish N chips.
Fish fillet dia sangatlahhhh lembut.
Melting dalam mulut uolsss..
Takyah kunyah pun.


Tuan tanah lagi...

"Tak ada apa yang boleh buat kita mengukirkan semanis-manis senyuman melainkan kerana perasaan bahagia..."


Love love love 

:)


1 comment:

Reena Kamarudin said...

sukanya tengok awak bahagia :)