Friday, May 29, 2015

Haagen Dasz yang kebabomm!

Salam readers...

Letih Kekna tatau nak letak tajuk ape.
Haihhh!

Sambungan dari entri yang lepas.
Habis je makan kat TMFM, geng avengers ajak pergi makan aiskrim Haagen Dasz.
Uihhh.. dah lama sangat dah kitorang nak makan aiskrim kat sini.
Nak tahu jugak kan ape ke best sangat aiskrim mahal ni...

Memula kitorang test perisa aiskrim dulu.
Haruslah kena pilih dulu kan...

Dah pilih perisa, kitorang duduk kat meja belakang.



Kekna tak sedor diri ni doktor tak bagi langsung makan benda-benda sejuk.
Tapi demi kawan-kawan dan hawa nafsu tekak, ku telankan juga...
Kekekeke...


Pilihan kami... :)

Memang sedap kebabommm la aiskrim ni.
Patut la mahal.
Kitorang yang bekerja ni pun tunggu dapat bonus barulah boleh makan aiskrim ni.
Sedih betul hidup! Hahahaha...

Tapi masa kitorang pergi makan ni, ada promo.
RM15 dapat 2 scoop.
Murah la tu kan...
Terus rasa nak terjah hari-hari. Ngeeeeeeee..... :)




Leen dah menggila tengok aiskrim....
Nak makan tapi kena tunggu Farid dulu.
Yela, tetibe je Farid lesap pergi toilet patploh minit. Hihi...




Kanak-kanak ribena sangat! :)


Dah habis makan aiskrim, memasing ngadap handphone.
Tak sedar pun Ekin snap gambar ni.
Report kat bf/gf memasing lettew.

"Awak, saya baru je makan aiskrim haagen dasz ni. Nanti saya belanja awak pulak ye..."

Kekekeke...

Patut la aiskrim ni mahal sikit kalau bukan promo.
Memang sedap dan terbaekkk!
Avangers, jom repeat! Nak??

1 comment:

reenapple said...

That ice cream looks really really really yummy.