Thursday, October 15, 2015

TV Baru

Salam readers...

2 hari lepas Kekna ada up entri pasal tv Kekna rosak kan...
Memang tak kuar gambar langsung uolsss!
Kekna dengar radio thru astro je la sepanjang malam tu.

Petang hari Selasa, balik kerja je terus Kekna zassssss pergi ke Mid Valley Megamall.
Nawaitu nak survey tv je dulu.
Tapi kot kalau ada yang berkenan, boleh je terus beli.
Nak-nak hari Rabu kan cuti sempena Maal Hijrah.
Nanti kang kalau takde tv, bosan la pulak Kekna melangut duk rumah.

Survey punya survey, inilah tv pilihan hati Kekna... :-



LG full HD LED TV 32 inch.

32 inci je yang Kekna mampu.
Tapi itupun dah besar dah bagi Kekna.
Tv Sony lama Kekna tu baru 22 inci.
Itupun dah cukup dah bagi Kekna... 
Memula ingat nak cari tv kecik-kecik je. 22 inci ke, 24 inci ke...
Yela, nak letak dalam bilik aje kan. Tengok sorang-sorang.
Tapi terberkenan pulak dengan tv LG ni, sambar aje laaa...

Harga RM799.00.
Warranty 2 tahun.

Balik rumah, terus pasang.
Yeayyy, dah boleh tengok tv.
Suke...suke...sukeee...

Tenkiu mommy dan daddy atas bantuan kewangan...
Tenkiu Farid & Ekin sebab tolong Kekna dalam pembelian & pemasangan tv ni...
Sayang dan muah muah muah kat semua!! :)



No comments: