Wednesday, May 31, 2017

Dinner @ D'saji Tasik Titiwangsa

Salam readers...

Cerita ni dah lama sebenarnya...
Terperam kat dalam draft tak di publish.
Bila Kekna scroll bahagian draft, tengok-tengok entri ni belum di post pun lagi...
Hah, ape lagi... kita sambung la mengarang.

Akhir bulan March aritu, Puan Tuty ajak pergi makan malam kat D'saji Tasik Titiwangsa.
Kekna pulak memang free on that day.
So apelagi, on terus laaa...

Lepas maghrib Kekna terus pergi ke D'saji tu.
Ala... tak jauh pun dari rumah Kekna.
Tapi Kekna yang paling lambat sampai. Mihmihmih....


Kitorang duk meja no. 8. Ong sikit katanya. Hihi...

Sampai-sampai je, terus Kekna makan...
Banyak jugak pilihan makanan yang ada kat sini...
Btw, jangan tanya Kekna berapa RM sorang makan kat sini sebab semuanya orang belanja.
Hihi..

Meh kite tengok makanan yang Kekna makan kat D'saji tu....
Sorry ye Kekna tayang gambo makanan time time puasa ni.
Sape yang terliur sampai bukak puasa tu, Kekna takmo bertanggungjawab eh. Kihkihkih...








Sotong ni banyak kali Kekna angkut... sebab sedap sangat.
Sambil menaip ni pun Kekna rasa terliur sangat.
Ada jugak balik ofis nanti singgah pasar kejap beli sotong segar..





Yang ni kueh teow kambing...
Memang super marvelessss!!
Memang favorite Kekna daging kambing ni.
Makan pulak dengan kueh teow goreng kering macam ni....
Perghhhh....


Desserts... ABC.
Ada banyak lagi makanan sebenarnya tapi Kekna je yang tak amik.
Tak larat wehh nak makan semua.
Ni pun nyesal makan banyak sebab badan Kekna memang tengah naik dengan jayanya...

Dulu memula masuk TM, berat badan Kekna just 48kg je.
Sekarang ni dah cecah 70kg dah. Ape cer?? T___T

Sambil duk makan tu, ada la persembahan kebudayaan...


Kami....


Tuan tanah...



Sempat jugak kitorang amik gambar dengan penari kebudayaan...

Kitorang stay sampai la restoran nak tutup...
Punyalah banyak benda duk sembang...

No comments: